-->

6 Sebab Mengapa Anda Perlu Membeli Samsung Galaxy J6 Sekarang


Galaksi kini memperkenalkan doktrin (2018) siri J terkini, adalah dengan Samsung Galaxy J6, produk yang dikeluarkan pada pertengahan-2018 saham banyak keistimewaan kerana banyak ciri premium yang tertanam di dalamnya.

Samsung J6 adalah produk yang mempunyai kualiti yang sangat baik, dari badan yang sesuai untuk diadakan apatah lagi harga Samsung J6 yang sesuai untuk beg boleh menjadi pilihan yang terbaik untuk anda. Berikut adalah Review membatalkan J6 Samsung spesifikasi

1. Skrin yang Jelas dan Luas
Galaxy J6 datang dengan reka bentuk premium, dengan 5 sokongan skrin. 6  "HD + SuperAMOLED infiniti paparan dengan resolusi 720 x 1480 nampaknya kehidupan dan kontras adalah sangat baik. Ini adalah ciri unggul yang secara amnya tidak boleh diakses oleh rakan sekelas ini. Kongsi kepuasan anda dengan menonton siaran pada telefon pintar ini. Ia adalah sangat selamat untuk beriringan, apatah lagi dalam memakai satu tangan. Bahan Unglossy daun tidak berehat pada badan.

Membuat kemudahan, sensor cap jari diletakkan di belakang telefon pintar di pangkal kamera, supaya mudah untuk sampai ke jari indeks untuk membukanya.

2. 3 Tahap Kecerahan
Kamera depan Galaxy J6 adalah 8MP dengan aperture F1. 9 anda boleh meningkatkan beberapa kreativiti untuk imej anda. Galaxy J6 datang dengan pelbagai kamera fesyen serta penapis kreatif untuk mengawal tema foto yang berkaitan. Edit gambar dan video anda dengan pelbagai kesan imaginasi membuat cerita anda sendiri yang disesuaikan. Anda boleh mengkategorikan dengan mudah dan berkongsi dengan rakan dan keluarga terima kasih kepada ciri yang lebih dipertingkatkan.

Bukan sahaja, Galaxy J6 mempunyai 3 tahap tetapan Flash, jadi anda boleh mengawal tahap kecerahan yang mengambil. Di atas, anda mengambil gambar dalam ruang cahaya yang kurang. Anda boleh mengawal diri anda dari tahap 1 hingga 3, tahap sinar cahaya yang memakan.

Bukan itu sahaja Samsung J6 mempunyai kamera belakang yang tidak kurang menarik, dengan mempunyai 13 MP dan aperture F1. 9 membuat keputusan kamera terus menjadi luar biasa.

3. Main Permainan Lebih Cepat dengan Prestasi Cepat
Apabila setakat ini banyak berfikir spec telefon pintar yang besar adalah segala-galanya, tidak sah untuk ini Samsung Galaxy J6. Diuji dengan prestasi cemerlang yang ditentukan untuk menjalankan permainan berat sangat mudah. Sejenis permainan PUBG, perlumbaan sebenar 3, perjuangan bayangan, sehingga ke permainan seperti legenda mudah alih atau AOV.

Disokong dengan Android OS Oreo, RAM 3GB, memori dalaman 32 GB, dan Exynos 7870. Semua keperluan hiburan anda telah dipenuhi dengan Galaxy J6. Selain itu, dalam menggunakan media sosial, anda ingin menjadi lebih kagum, kerana ia menatal, skrin sangat responsif dan Diala bergerak dari satu aplikasi ke kilat yang lain dan mudah.

4. Bateri Kapasiti Besar
Samsung Galaxy J6 mempunyai kapasiti bateri 3000 mAh, membantu dengan penjimatan kuasa ultra. Anda mahu mempunyai tempoh penggunaan yang lebih lama. Kerana dengan mengaktifkan ciri ini, penggunaan bateri dioptimumkan. Aplikasi yang sedang berjalan seharusnya dimatikan secara automatik, jadi bateri lebih tahan lama untuk digunakan.

Bukan sahaja mempunyai penderia cap jari, Galaxy J6 juga dilengkapi dengan ciri pengecaman muka. Jadi jika anda merasa masalah membuka telefon pintar dengan cap jari, kini ia boleh menjadi lebih mudah kerana ciri bonus ini.

Dilengkapi dengan Dolby Atmos, anda boleh berasa lebih selesa bermain dengan bunyi yang luar biasa. Manakala menggunakan ciri ini, ia adalah sangat baik untuk merasakan perbandingan yang nyata melihat atau menonton filem. Kerana bunyi itu lebih jelas, ciri ini lebih ketara apabila anda memakai set kepala.

5. Dwi SIM dengan 4G LTE
Masih umur membawa 2 HP semua? Tidak lebih dengan Samsung J6, anda tidak perlu lagi mempunyai 2 HP. Kerana Galaxy J6 dilengkapi dengan dua SIM yang menyokong rangkaian 4G LTE.

Bukan itu sahaja terdapat ciri menyimpan maklumat untuk membuat simpanan yang mampu menjimatkan kuota Internet sehingga 50%. Daripada aktiviti penyemakan imbas untuk menonton video, kuota Internet boleh disimpan dengan menggunakan ciri ini.

6. Cap Jari dan Pengiktirafan Muka
Sistem keselamatan dalam Galaxy J6 sangat premium, kerana ia telah mencetak jari dan juga menghadapi sensor pengimbas. Jadi telefon pintar anda tidak mahu mudah diakses kepada orang lain. Berikut adalah beberapa Perihalan sistem keselamatan yang Galaxy J6.

Pengimbas Muka
Sekarang anda boleh membuka telefon anda praktikal hanya dengan memegang ke muka anda. Teknologi pengecaman wajah berkongsi akses mudah alih bagi diri anda membuat maklumat individu yang anda tidak jatuh ke tangan yang salah.

Pengimbas Cap Jari
Permudahkan akses mudah alih dengan keselamatan yang anda boleh percayai. Galaxy J6 mempunyai alat pengimbasan cap jari profesional yang membolehkan anda untuk membuat laman web dan aplikasi tugas tanpa sebarang batasan.

Folder Selamat
Folder Samsung selamat adalah penyelesaian keselamatan yang kukuh yang membolehkan anda untuk membuat ruang individu, disulitkan untuk meletakkan kandungan seperti imej, dokumen, dan fail rakaman suara pada asas timbunan perlindungan bonus.

Spesifikasi berikut adalah Samsung Galaxy J6
Badan

  • Dimensi 149. 3 x 70. 2 x 8. 2
  • Berat 154 gram
  • Dua slot SIM SIM

Skrin

  • Jenis Super AMOLED
  • Saiz 5. 6 inci
  • Resolusi 1480 x 720 (HD +)

Platform

  • Octa-Core CPU
  • Kelajuan CPU 1. 6GHz
  • Sistem operasi Android Oreo 8. 0

Memori

  • 3 GB RAM
  • Dalaman 32 GB
  • MicroSD luar sehingga 256 GB
Kamera

  • Di belakang 13. 0 MP/F1. 9
  • Depan 8. 0 MP/F1. 9
  • Resolusi video rakaman FHD (1920 x 1080) @30fps

Rangkaian

  • GSM 2G data, 3G WCDMA, 4G LTE FDD, 4G LTE TDD
  • Wi-Fi WLAN 802. 11, Wi-Fi langsung, Hotspot
  • Bluetooth V4. 2
  • GPS GPS, Glonarab, Beidou
  • NFC No

Lain

  • Sensor meter pecutan, penderia cap jari, penderia Hall, penderia berdekatan
  • USB USB 2. 0
  • Jack audio Ya
  • Bateri 3000 MAh

Click to comment