-->

Kajian Samsung Galaxy J7 Core: Telefon Bimbit Tolak Cap Jari


Salah satu produk pengantara yang Samsung dibawa pada kemudian bulan itu adalah J7 Core Samsung Galaxy. The galaksi J7 Core adalah dalam barisan J siri yang di pasaran India muncul di bawah nama Galaxy J7 NXT. Menggunakan pemproses octa-Core dengan OS Nougat, telefon mudah alih ini masih menggunakan nombor 2GB dan 16GB storan. Apakah kemahiran? Berikut adalah sedikit pulangan.

  • Pakej jualan: Telefon bimbit, pengecas, kabel maklumat, telefon telinga, panduan penggunaan baru, kad jaminan
  • Warna: Hitam, emas
  • Harga: RP. 2. 699.000,-
Reka Bentuk
Telefon ini adalah dalam 3 corak pola pilihan emas, gelap dan Perak. Yang diuji masa ini adalah bercorak gelap. Dominasi corak gelap muncul dari bahagian depan ke belakang. Telefon yang mengamalkan bateri boleh tanggal berasa kuat dan stabil di tangan.

Rupa depan, bahagian bawah diisi dengan menu sentuh (tugas kiri dan kanan belakang) dan juga butang fizikal rumah atau menu. Kamera depan diletakkan di atas kanan atas, bertentangan dengan flash LED di sebelah kiri lubang speaker. Butang kuasa terletak di sebelah kanan dan bukannya butang Volume terletak di sebelah kiri. Port audio di sebelah asas bersebelahan dengan Port maklumat/pengecasan.

Bahagian belakang diisi dengan kamera songsang diletakkan di Pusat atas dengan flash LED di sebelah kiri. Agak ke bawah sedikit ' SAMSUNG ' Inskripsi dengan corak putih. Mengamalkan bateri boleh alih, sarung terbalik boleh dibuka oleh excision di sebelah kiri atas. Di dalam terdapat slot kad SIM 1 yang dikimpal kepada slot kad memori dan kad SIM 2 di sebelahnya. Kedua-dua kad SIM menggunakan Kad mikro.

Luar Biasa AMOLED HD Paparan
Dengan Paparan 5-, 5-inci, telefon HD-resolusi ini (1280X720PIKSEL) dipercayai boleh membuat corak visualisasi lebih tajam, lebih terperinci dan jelas kerana ia memakai paparan AMOLED yang luar biasa. Skrin ini mempunyai 320 DPI dikategorikan dalam foto yang jelas dan jelas. Setakat eksperimen, skrin dapat berkongsi kecerahan yang layak dengan reaksi dan kilat yang baik. Ujian pelbagai sentuh menggunakan Multitouch Tester mendapat 10 jari sentuh keputusan dalam bertepatan.

Android Nougat 7. 0
Telefon ini menggunakan OS terkini, Android Nougat. Jenis Android terkini ini mendakwa bekerja lebih baik daripada jenis Android yang sedia ada. Banyak kelebihan yang OS ini ada pada pengumpulan emoji, Google Assistant ketersediaan, yang jelas semua tab dalam multitasking, pemberitahuan bersepadu kepada pengurusan tenaga yang lebih baik.

Jenis diketahui, Samsung mempunyai banyak aplikasi yang merupakan sebahagian daripada UI yang tersendiri Samsung. Dari Samsung Nota, S Lime, S Kesihatan, Galaxy Apps, mySamsung, tutor pintar untuk aplikasi untuk mendapatkan ciri Samsung juga mempunyai pelayar Internet Samsung sendiri yang mempunyai banyak kelebihan yang terdiri daripada perlindungan keselamatan dalam meneroka kelajuan yang lebih baik. Pelayar ini juga mempunyai ciri unik yang dituturkan oleh ' closeby ' untuk membuat ia menunjukkan data yang berguna yang ditemui berhampiran anda. Cipta rupa yang lebih statik, Samsung menyediakan banyak pilihan untuk mencipta tema, wallpaper dan fon.

Perkakasan Kelas Sederhana, 2GB RAM dan 16GB ROM
Dengan Exynos 7870 pemproses Octa-Core 1. 6 GHz Cortex-A53 dan Mali T830 GPU, keperluan untuk rasa kilat prestasi tugas tiada masalah. Malangnya, sokongan RAM 2GB dan juga storan 16GB ROM, membuat keterbatasan kecil walaupun telefon terasa lembut. Sepanjang percubaan, telefon tidak menghadapi masalah tergantung atau masalah prestasi. Percubaan dengan memori luaran 128GB yang dipertingkat tidak ditemui halangan. Telefon ini membolehkan anda menyokong memori luaran sehingga 256GB, supaya anda boleh menggunakannya untuk pelbagai fail multimedia atau fail lain.

Telefon Powered by bateri yang 3. 000 mAh (boleh tanggal). Kapasiti ini dikategorikan sebagai cukup besar. Dengan sokongan OS terkini Android Nougat, membuat telefon ini boleh digunakan sepanjang hari dengan sambungan penuh tanpa takut kehilangan bateri. Proses mengecas bateri adalah kilat dan sebaik sahaja pengecasan boleh dipercayai untuk semua penggunaan hari. Tetapi apabila dibandingkan dengan jenama lain pada harga yang dekat, telefon ini tolak cap jari atau kamera dwi.

Lihat keputusan penanda aras telefon ini innards, PULSE menggunakan beberapa aplikasi. Dengan penanda aras AnTuTu, telefon menemui nombor 41. 856. nombor ini dikategorikan sebagai besar (di atas purata). Dengan Geekrak 4, telefon mendapati nilai 701 untuk satu teras dan juga 3527 untuk multi-Core. Tetapi menggunakan 3Dmark memperoleh nilai 235 untuk pukulan anduh melampau. Bina aplikasi Basemark OS II dengan nilai 874. Ujian melaksanakan permainan berat seperti Aspalt 8, telefon bimbit kelihatan lembut dan tidak menghadapi masalah.

4G LTE Boleh Menjadi Semua Operator
Buat telefon mudah alih yang dilengkapi dengan satu cara untuk dwi-tengah secara serentak aktif. Untuk sambungan, telefon ini menyediakan beberapa kaedah untuk memindahkan fail serta maklumat. Pengguna boleh menggunakan Bluetooth, WiFi dan Port USB (sokongan OTG).

Untuk kesambungan, telefon ini hampir menyediakan semua yang diperlukan untuk pemindahan fail dan maklumat (tolak NFC untuk pasti). Pengguna boleh menggunakan Bluetooth, WiFi dan Port USB untuk menyokong pergi (OTG).

Telefon telah menyokong semua rangkaian mudah alih di tanah air. Bermula dari 2G, 3G hingga 4G LTE. Iaitu, anda boleh menggunakan dan menikmati kilat akses internet yang luar biasa dalam rangkaian 4G LTE di seluruh pengendali. Seperti Telkomsel, Indosat, XL, Tri dan Smartfren dan bolt.

Multimedia
Bukan sahaja ia menyediakan pemain multimedia terbina dalam Google, ia juga menyediakan aplikasi pemain multimedia yang tipikal. Buat output bunyi optimum, telefon ini memberikan kesan audio yang mengatakan ' Bunyi hidup '. Dengan mengaktifkan ciri ini, anda boleh melaksanakan tetapan lanjutan bermula dari activeszi Bass, peralatan serta vokal, sehingga uhq dan ampli tiub Pro penambah. Akibatnya, bunyi yang lebih sempurna. Telefon juga termasuk radio FM (dengan ciri RDS). Dengan semua aplikasi ini, anda tidak perlu bersusah payah memasang aplikasi bonus kerana ia telah menyokong banyak format.

Kamera Standard
Untuk fotografi, telefon bergantung kepada megapiksel Back-13 kamera (4128x3096) dengan 1. 9 aperture, fokus automatik, flash LED tunggal. Kamera belakang ini menyediakan tetapan fesyen automatik, Pro, Panoramas, urutan lukisan, HDR, malam sukan dan rakaman bunyi &. Sebaliknya kamera depan memakai resolusi

5 megapixel (2048x1536) Single LED flash anyway. Dalaman, luaran dan swafoto keputusan menembak hanya baik. Jelas sekali dengan mengoptimumkan ciri, imej yang terhasil adalah lebih Perdana.

Kesimpulan
Membawa nama besar Samsung, yang Galaxy J7 Core disenaraikan di kelas tengah yang tidak mempunyai kelebihan ke atas adik-beradiknya di kelas Premium. Dengan perkakasan dikategorikan standard, telefon ini mempunyai pesaing yang begitu banyak pada tahap harga menghampiri.

Walaupun ujian tidak mengalami halangan, banyak telefon alternatif boleh digunakan sebagai perbandingan. (Perhatikan Jadual produk alternatif). Pilihan menghantar untuk setiap rasa.

Click to comment